Wednesday, December 10, 2008

ကၽြန္ေတာ္မဟုတ္တဲ့ ကၽြန္ေတာ္

ကၽြန္ေတာ္ မဟုတ္ေပမယ့္လို႔ ကၽြန္ေတာ့္အစား ကၽြန္ေတာ္ ခံစားရသကဲ့သို႔ နာက်င္ေနသူ ႏွစ္ေယာက္ ရိွပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္မွာ့ တင္မဟုတ္ပါဘူး။ လူသားအားလံုး၊ သက္ရိွအားလံုးလို႔ ေျပာရင္ ပိုျပည့္စံုပါလိမ့္မယ္။ ပိုျပည့္စံုေအာင္ ေျပာရရင္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႕ မိဘႏွစ္ပါးပါပဲ။ မိဘႏွစ္ပါးမွာမွ ကၽြန္ေတာ္ အေမ့အေၾကာင္း ေျပာခ်င္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ့္ အေမဟာ ကၽြန္ေတာ္ တစ္ခုခု ခံစားရတာနဲ႔ သူခံစားရသလိုပါပဲ။ တစ္ခါတစ္ရံ ကၽြန္ေတာ့္ ထက္ေတာင္ ပိုမလားပဲ။ ကၽြန္ေတာ္ ေပ်ာ္ရႊင္ေနရင္ သူေပ်ာ္ရႊင္ေနပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ့္ အေၾကာင္းကို ကၽြန္ေတာ့္ထက္ သိတဲ့ သူဆိုရင္လည္း မမွားပါဘူး။ ပိုလြန္းတယ္လို႔လည္း မထင္ေစခ်င္ပါဘူး။ ကၽြန္ေတာ့္ အတြက္ အရာရာကို ရင္ဆိုင္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္အတြက္ လူဆိုးႀကီးျဖစ္ရလည္း ျဖစ္တာပဲ။ ကၽြန္ေတာ့္အတြက္ ဘာမဆို သူ ျဖစ္ႏိုင္ပါတယ္/ ျဖစ္ရဲပါတယ္။ တစ္ခါတစ္ရံမွာ ကၽြန္ေတာ္ သူ႔ကို ေျပာဖူးပါတယ္။ အေမျဖစ္တာမွ မဟုတ္တာ ကၽြန္ေတာ့္ ဘာသာ ဘာျဖစ္ျဖစ္ေပါ့။ သူမ်ားတကာကို ဘာမွ သြားမေျပာပါနဲ႔ေပါ့။ အေမကေတာ့ ဘာမွ ျပန္မေျပာပါဘူး။ ၿပံဳးၿပီး ကၽြန္ေတာ့္ကို တစ္ခ်ိန္ ဒီေနရာကို နင္ေရာက္လာတဲ့ တစ္ေန႔က်ရင္ နင့္သားသမီးက နင့္ကို ဒီလို မေျပာပါေစနဲ႔လို႔ပဲ ငါဆုေတာင္းပါတယ္၊ နင္လည္း ဆုေတာင္းပါတဲ့။ ကၽြန္ေတာ့္ သူငယ္ခ်င္းေတြကလည္း မင္းအေမက လြန္လြန္းပါတယ္ကြာ ငါတို႔အေမဆိုရင္ ဒီလို မျဖစ္ပါဘူးတဲ့။ ဟုတ္မွာပါ၊ လူတစ္ေယာက္နဲ႔ တစ္ေယာက္နဲ႔ မတူသလို အေမတစ္ေယာက္ရဲ႕ အတၱခ်င္းလည္း တူမွာ မဟုတ္ပါဘူး။ ဒါေပမယ့္ သားသမီးေတြ အတြက္၊ သားသမီးေတြ အေရးက သူ႔အေရးထက္ ပိုအေရးႀကီးၾကတာခ်င္းေတာ့ တူၾကမွာပါ။ သူတို႔ရဲ႕ တုႏိႈင္းလို႔ မရတဲ့ ေမတၱာတရားေတြေတာ့ တူၾကမွာပါ။ သူတို႔ အသက္ထက္ကို ပိုတန္ဖိုးထား ၾကတာခ်င္းလည္း တူၾကမွာပါ။ အေမဟာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ကို စၿပီး သေႏၶရိွစဥ္ကတည္းက ကၽြန္ေတာ္တို႔ဟာ သူရဲ႕ ဒုတိယေျမာက္ အသက္႐ူျခင္းနဲ႔ ဒုတိယ အသက္ရွင္ျခင္း/ ဒုတိယအသက္အျဖစ္ သတ္မွတ္ခဲ့တာပါ။ ကၽြန္ေတာ္ ဆက္ေရးမယ္ဆိုလည္း သူ႔ရဲ႕ ကၽြန္ေတာ့္အေပၚထားတဲ့/ ကၽြန္ေတာ္တို႔ အေပၚထားတဲ့ ေမတၱာတရားေတြ၊ ခ်စ္ျခင္းေတြကို ေျပာလို႔ ကုန္မယ္ မထင္ပါဘူး။ လူျဖစ္ေစ၊ တိရိစၦာန္ျဖစ္ေစ ကၽြန္ေတာ္ မဟုတ္တဲ့ ကၽြန္ေတာ္ျဖစ္တဲ့ အေမေတြရဲ႕ ခ်စ္ျခင္းေတြက အားလံုး တထပ္တည္းပါပဲ။ အသိဉာဏ္ ကြာဟမႈသာ ရိွၿပီး ေမတၱာ တရားအားလံုးကေတာ့ အတူတူ ျဖစ္မွာပါ။ သူကေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္အေပၚ ဒီေလာက္ ခ်စ္သေလာက္၊ ဒီေလာက္ လုပ္ေပး သေလာက္ ကၽြန္ေတာ္ကေရာ သူ႔အတြက္ ဘာေတြ လုပ္ေပးခဲ့ဖူးသလဲ၊ သူ႔အစား ဘယ္ေလာက္ ခံစားေပးဖူးသလဲ စဥ္းစားၾကည့္မိေတာ့ အရာထင္ေလာက္ေအာင္ ဘာမွမလုပ္ေပးခဲ့ဖူးသလို၊ ဘာမွလည္း သူ႔အစား မခံစားေပးခဲ့ဖူူးပါဘူး။ သူငယ္ခ်င္းေတြေရာ ကၽြန္ေတာ္ မဟုတ္တဲ့ ကၽြန္ေတာ္၊ ကၽြန္ေတာ္တို႔ မဟုတ္တဲ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ကို ဘာေတြမ်ား နားလည္ေပးဖူးသလဲ၊ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ သူ႔အေပၚ ဘာမွ နားမလည္ေပးခဲ့ဖူးပါဘူး။ ဒါေပမယ့္ ဒီကေန႔ကစၿပီး ကၽြန္ေတာ္ မဟုတ္တဲ့ ကၽြန္ေတာ္ျဖစ္တဲ့ အေမ့ကို တန္ဖိုးထား ေလးစားစြာ ခ်စ္သြားမယ္လို႔ ဖြင့္ဟ ၀န္ခံရင္း . . .

ေဇာ္ၿဖိဳး

1 comment:

Welcome said...

တုႏႈန္းမမီတဲ့ အနႏၱေမတၱာနဲ႔ ေမြးမိခင္ကုိ မေမ့အပ္တဲ့အျပင္ အိပ္ယာ၀င္တုိင္း ႐ုိေသဂါရ၀ တရားနဲ႔ ရွိခုိုးသင့္ပါတယ္။

http://winzaw-mdy.blogspot.com/